سلام.                     

این آخرین پسته توسال ۸۹... 

خیلی خوش حالم که تو آخرین ساعت های سال ۸۹ همه چیزو فهمیدم. 

حس میکنم خالی شدم.یعنی راحت شدم. 

بسه دیگه دوس ندارم یادم بیفته. 

امیدوارم سال خوبی داشته باشید.  

و امیدوارم به تمام آرزوهای قشنگتون برسید. 

*عید حقیقی را کسی درک  می کند که بایک چشم بر گذشته بگرید و با 

  چشم دیگر به آینده لبخند بزند*(اینم لبخند) 

***عید همگی مبارک***

تروخدا اگه میتونید کمکم کنید...  

چند شبه دارم یه خواب میبینم.یعنی یه خواب با یه رنگ و یه شکل و یه موضوع... 

یه خوابه ۲نفره.نقش من تو تمامشون یکی بوده فقط طرف مقابلم شخصش 

عوض میشه. 

یعنی هر دفعه بچه های سال بالایی ان.(چون نمی خوام بگم چند سالمه گفتم 

اونایی که از خودم ۱سال بزرگترن...)بعد از هر خواب از اون شخصی که 

خوابشو دیدم خیلی خوشم میاد.ولی کسایی هستن که تا به حال بهشون فکرم نکردم.نمیدونم چجوری اومدن تو خواب من. الان ۴تا از این خوابا دیدم که خفن روم تآثیر گذاشته.  

نمیدونم معنی این خوابا یعنی چی ولی هر چی هست منو بدجوری درگیر 

کرده.شما میتونید کمکم کنید؟

 

تقریبا میشه گفت خاطره ی آخرین روز...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یه روز حس میکنی دیگه مال خودت نیستی..  

 

نه خودت نه عقلت...همشون اسیر احساست شدن و دیگه از  

 

خودشون اختیار ندارن.  

 

تا قبل اون روز تو خوش بخت بودی اما...اما الان هر جا حست میره 

  

چه 

 

 بخوای چه نخوای باید باهاش بری. 

 

اون روز تو دقیقا عاشق شدی. 

 

عشق مثل یه ویروس میفته به جونت و دیگه قدرت دفاع بهت نمی ده. 

 

شاید اولش قشنگ باشه اما وقتی داشتی تو باتلاقش دست و پا می 

 

 زدی تازه میفهمی که دیگه هیچ کس تو رو نمی خونه و افسوس 

 

 گذشته رو می خوری روزای رفته دیگه بر نمی گرده پس قدر این 

 

 روزا  

 

رو بدون!!!!!!!!!!!!!

امروز خیلی دلم گرفته بود. 

 

نمیدونم چرا ولی فقط دنبال یه فرصت بودم تا گریه کنم و کردم... 

  

ای خدا نمیدونم چمه ولی از همه دلم گرفته.از دنیا از ادما از زندگی. 

 

امروز داشت بارون میومد انگار آسمونم به حال من داشت گریه می  

 

کرد.تنها هم زبوم آسمون بود. هیچ کس منو نمی فهمه هیچ کس! 

 

ثانیه ها برام خیلی سخت می گذره. 

  

خدایا تو دیگه تنهام نذار...

گم شدن در زیر سایه های توهم چقدر سخت است.  

جایی که حقیقت زیر خروارها خاک مدفون می شود و تو زنده زنده هم آغوش خاک می شوی و تابوت خیال در اوج پرواز ساکن و بی حرکت می ماند. 

ای شکسته بال مانده در سکوت و سکون,خدا را در اوج صدا بزن که تسلی دلهای خسته و شکسته است...

دلم گرفته از آدمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمی دونن  

 

از آدمایی که می خوان مال اونا باشی اما خودشون مال تو نیستن 

 

از اونایی که زیر بارون برات می میرن و وقتی آفتاب میشه همه چیز  

 

یادشون میره...

نوک قله را می خواهم 

  

برای فریاد زدن 

 

جایی که انعکاس باشد 

 

وقتی می گویم  

 

دوستت دارم 

 

دوستت دارم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تا به حال تنها شدی؟ 

  

تا حالا شده منتطر نگاهی باشی که می دونی 

  

هیچوقت سمت تو بر نمی گرده؟ 

  

ولی من تا به حال احساس کردم تنهام تنهای 

 

تنها... 

  

تنهایی یعنی اونی که میخوای, پیشت نباشه 

  

ولی 

 

کسایی که اصلا نه تو برای اونا مهمی نه اونا 

 

برای  تو,دورت رو بگیرن.فقط برای گذران وقت...

 

چقد سخته کسی رو دوس داشته باشی 

  

که  هیچ  حسی بهت نداره... 

  

همه ی آدما برای یه روز یا یه اتفاق یا یه آدم  

 

زندگی میکنن.شما چی؟

 

منم منتظر یه روزم یه روزی که با همه ی روزای 

 

عمرم فرق می کنه... 

  

نمی دونم چند سال یا چند روز یا حتی چند ماهه 

 

دیگه اون روز میاد ولی تا زنده ام و تا جایی که می 

 

تونم برای رسیدن اون روز تلاش می کنم.شما هم  

  

دعا کنید.

عشق یعنی....  

عشق یعنی... همه نامه های قدیمی شو نگه داری. 

عشق یعنی... امیدوار باشی دیوونه بازی جدیدش زیاد طول نکشه.

عشق یعنی... از برج عاجت بیای پایین. 

عشق یعنی... اگه ماشین کروکی ش موهاتو به هم ریخت ناراحت نشی.

عشق یعنی... بذاری از خودش تعریف کنه. 

عشق یعنی... با گیم جدیدش بازی کنی. 

عشق یعنی...خطر البته بعضی وقتا. 

عشق یعنی... بذاری کت کهنه شو که دوست داره بپوشه. 

عشق یعنی... به خاطر اون بعضی وقت ها دندون سر جیگر بذاری. 

عشق یعنی... اگه برنامه مورد علاقه تو را درست ضبط نکرده عصبانی نشی. 

عشق یعنی... وقتی داره همه مشکلاتتو حل می کنه به حرفاش گوش بدی. 

عشق یعنی... با مادر زن و پدر زنت رابطه خوبی داشته باشی. 

عشق یعنی... وقتی تو مریضی اونه که برای تو بهترین دواس. 

عشق یعنی... وقتی شبا اضافه کاری می کنه نخوابی و منتظرش بمونی. 

عشق یعنی... با بیگودی و ماسک صورت توی رختخواب نری. 

عشق یعنی... دوست داشته باشی بدونی توی فالش چی نوشته. 

عشق یعنی...چیزی که ناگهان تو را تکان می دهد. 

عشق یعنی...سعی در آراستگی. 

عشق یعنی...من و تو برای همیشه.