تروخدا اگه میتونید کمکم کنید...  

چند شبه دارم یه خواب میبینم.یعنی یه خواب با یه رنگ و یه شکل و یه موضوع... 

یه خوابه ۲نفره.نقش من تو تمامشون یکی بوده فقط طرف مقابلم شخصش 

عوض میشه. 

یعنی هر دفعه بچه های سال بالایی ان.(چون نمی خوام بگم چند سالمه گفتم 

اونایی که از خودم ۱سال بزرگترن...)بعد از هر خواب از اون شخصی که 

خوابشو دیدم خیلی خوشم میاد.ولی کسایی هستن که تا به حال بهشون فکرم نکردم.نمیدونم چجوری اومدن تو خواب من. الان ۴تا از این خوابا دیدم که خفن روم تآثیر گذاشته.  

نمیدونم معنی این خوابا یعنی چی ولی هر چی هست منو بدجوری درگیر 

کرده.شما میتونید کمکم کنید؟

 

نظرات 11 + ارسال نظر

یعنی خوابت عاشقانه هست؟ کاش من اون شخص مقابلت توی خوابت بودم؟
اونوقت هم خیال تو و هم خیال من کامل راحت میشد. اما جدا از شوخی فکر می کنم روزها توی بیداری خیلی به این مسائل فکر می کنی. به همین خاطر توی خوابت به صورت ناخودآگاه ظاهر میشن.
امیدوارم بتونم بیشتر کمکت کنم. فعلا...

دقت کن گلم میگم اصلا بهشون فکر نمی کنم...
خوابم عاشقانه نیست...میدونستی خیلی نمکدونی؟
از کمکت ممنون.

آتیه 1389,12,27 ساعت 17:05 http://4nobody.blogfa.com

سلام عزیزم...
با این توضیحات کمی که دادی نمیشه کمک کرد...
خوابات در چه موردین ؟؟
کسانی که تووی خوابت هستن چه تاثیری رووی زندگیت گذاشتن ؟؟!

تاثیر بد...
شوخی کردم.ذهنم کلا درگیرشون شده در حد بنز.
ازشون خوشم اومده در حالی که یه زمانی ازشون متنفر بودم.
خوابمم یه جوریه که نمیشه تعریفش کرد.
خیلی جالب جواب سوالتو دادم نه؟
ممنون از کمکت گلم.

الهه 1389,12,27 ساعت 17:13 http://www.shamsia.blogsky.com

سلام دوست عزیز ممنون از باز دید شما از وبلاگ من
اگه دوست داشتید من را با اسم زیر لینک کنید
فقط ADSL دارا بیان تو
و در بخش نظرات وبلاگم نظر بدید و بگید تا با چه اسمی لینکتون کنم با تشکر الهه و محمد مدیران وبلاگ شمسیا

ممنون از کمک شما دوست عزیز.بسیار زیاد کمک کردید به گونه ای که خواب من تعبیر شد.
در اولین فرصت شما را با نام خواسته شده لینک خواهم کرد.
و هم چنین در دومین فرصت مجددا به وبلاگ شما سرخواهم زد و نظر خواهم داد.(ااااااااا دهنم سرویس شد ادبی نوشتم چرا انقد سوسولی؟)

تینا 1389,12,27 ساعت 18:19 http://darone-man.blogsky.com

راس میگیا! اصن یادِ علی نبودم. ولی این آرزو تو آرزویِ 7 به صورتِ زیر پوستی وجود داشت هرچند خوشگلم باشه مبارکِ صاحابش! 3 روزه S نداده

ببین بعضی از خوابا یا فکرو خیالا هستن که تو با اینکه فِک میکنی بهشون فِک نمیکنی اما تو ناخودآگاهت بهشون فِک میکنی! بهش میگن گلوگاهِ شناختی! البته شایدم این نباشه! احتمالا زیاد شام میخوری شبا

والا ما که نفهمیدیم چی شد.
در کل کمک بزرگی کردی مرسی.
آره خوب اونم میشه لابد چند شب شام مثل هم خوردم که همش یکی شده.

تینا 1389,12,27 ساعت 18:20

راستی قالبت خیلی خوشمله

به قول پگاه مسی.(حالا صد بار گفتم به قول پگاه هی بازم میگم عییییییییییییین عقده ایا.)

ببین اول شاید خدا داره کاری می کنه که کینه هاتو بزاری کنار!
مر۳۰ که بهم سر زدی خانومی...

بنام خدای منتظر!
سلام بر دختر تنها!!
ممنون از حضورتون و کامنتای زیباتون!!!
اول بگم اگه شما زغال فروشی من خوده زغالم پس کارم از سیاکاری گذشته
دوم اینکه اگه منظورتون از علامتا همون شکلکاست؟؟ چشم سعی میکنم کمش کنم!!
سوم اینکه بقول شما شاید بازدید کننده ندارم و برا دلخوشی خودم این حرفو زدم و شاید هر روز میام رفلش میزنم تا آمار وبلاگ بالا بره خوب نظر شما قابله احترامه شاید هم همینطور باشه!!
پنجم اینکه نظری که شما گذاشتی ربط به اون پست نداره که تایید شه و تازه شاید به صلاح مملکت خویشم نباشه!!!
ششم اینکه در مورد خوابتون بگم: فقط اینو میدونم که خواب تا حدودی بر گرفته از اعمال و رفتار روزمره آدماست و همچنین وقتی کسی در خواب می بینی اونم با یه شرایط خاص موجب ایجاد محبت به اون شخص در عالم بیداری میشه و لی خیلی کوتاه مدت و شاید به اندازه ۱ روز طول بکشه!!! پس توجه به این موضوع مهمه که یه خواب ممکنه که سرنوشتو تغییر بده پس حسابی دقت کنید چون بعضی از خوابها شیطانی هستند و بعضیاش خوابهای صادقه!!!
هفتم اینکه انشالله برمیگردم و پستای دیگرتون هم میخونم!!
در پناه حق یا علی مدد!

خوب باشه حالا که انقد اول و دوم بازی دراوردی تا دهش هستم.
۱:آره میدونی چرا؟چون تو خودتم رنگ میکنی دیگه.
2:نه کی گفته؟من منظورم فقط و فقط علامت بود کار شما از شکلک گذشته اون مال عقده ای هاست.(دور از جون)
3:شاید نه حتما(شوخی بودچون من فقط واسه صافی میام)
4:سوپر سوتی 4یادت رفت...
5:چی صلاح مملکت نباشه؟این که گفتم کمتر دروغ بگید؟نه عزیز این گسترش صداقت و افزایش تعداد راستگویان در مملکت شماست(زرشک)گفتید اگه خودتون بخواید زنجیری میشید تاییدش میکنید.مطلب در مورد نظرات بودو کاااااااااملا مرتبط...
6:از کمکت ممنون
7:با یه خدافظی مارو خوش حال کن...
8:صلاح مملکت چه ربطی به عینک داره؟(یادم باشه برای پیشرفت کشورم چشامو ضعیف کنم تا از عینک استفاده کنم)
9:خوب شما هم اینک به عنوان مرد سوتی سال انتخاب شدید.(نظر قابلههههههههههههههه احترام)
10:یه سوتی دیگه اکتشافات رو که توی گینس نمینویسن نابغه(ولی خوش حالت میکنم چون به علت شکستن رکورد تعداد سوتی ها در آخرین دقایق سال 89 اسمت تو گینس ثبت شد)

dr 1389,12,29 ساعت 06:49 http://raa.blogsky.com

عزیزم منم از این خوابا زیاد میبینم ولی اینا همش خواب خیاله راستی غیدتم مبارک

آره حالا جالبش اینه که چن شبه دارم خواب میبینم اطرافیانم دارن میمیرن...(خدا به خیر بگردونه)
عید تو هم مبارک عزیزم.سال خوبی داشته باشی.

سلام خوبی. عیدت هم مبارک .. بدو بیا که اخرین پست رو توی سال 89 رو نوشتم ..

سال نو مبارک .. لحظات خوبی داشته باشی

سلام مرسی گلم عید شما هم مبارک...
آخرین پستتم خوندم خیلی خومشل بود امیدوارم سال ۹۰ هم قلمت به همین زیبایی باشه.همچنین.


بله...
خیلی خووووووووووب جواب دادی :دیـــــ

مرسی جیگر ما اینیم دیگه...

مهدی 1390,01,02 ساعت 16:32 http://mahdiloved.blogfa.com

سلام یه راه داره که دیگه این خوابا رو دیگه نبینی اونم اینه که .....
.
.
.
.
.
.
.
باید بهم زنگ بزنی تا بهت بگم شرمنده... شماهر هم نمیدم جواب این پیام رو بده شاید شمارمو دادم؟؟؟؟!!!!!!!



نه ممنون اتفاقا چن شبه رو به قبله ام خوابم نمی بره...وقتی ام دو دیقه میخوابم همش خواب خوب می بینم.
شمارمو دادم دیگه آخرش علامت سوال نداره.
پیشنهاد:از نشانه های نگارشی مناسب در نوشته استفاده شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد