تولد تینا جوووووونم.

امروز تولد عشقم تیناست...    

 

به زور تونستم مامانمو بپیچونم بیام نت. 

 

تـــــیــــــنا جــــــــــــونـم تـــــــــــــولـدت مــــبارک  

 

هیچوقت تولدش رو یادم نمیره     

  

میدونم الانم خیلی دیره اما نتونستم بیام...   

 

نت رو فقط واسه ی تینا و وبلاگش دوس دارم.   

 

واسه خاطراتش...واسه اون نوع نوشتنش.  

  

تینا جونم عــــــــــــــــــــــــاشــــــــــــقتـــــــــم     

 

ایشالا هزار سال دیگه زنده باشی...  

  

من این روز رو هیچ وقت یادم نمیره... 

 

 

                        Happy birthday my true love  


 

 Your beauty stems from up above 

 


  Sweetest smile and kindest heart  

 


Like a priceless piece of precious art

 

  

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم   

  

اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم  

  

 

اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم    

 

اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم     

 

ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق  

  

 

اما هر چه هستم دوستت دارم    

  

تولدت مبارک... 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
تینا 1390,02,16 ساعت 16:05 http://darone-man.blogsky.com

وااااااااااای عزیزم تو چیکار کردی
سنگ ِ تموم گذاشتی برام
عاشقتم عزیزم
هیچوقت یادم نمیره این تولدمو
با دوستایی مثه شما آدم هیچی کم نداره
با اینکه نتی هستین ولی مرامتون خیلی زیاده
خعلی دوستت دارم ملیکا
ممنونم ازت عزیزم

قربونت برم منم هیچ وقت تو و وبلاگ خوشگلتو یادم نمیره...
عـــــــــاشـــــــقتم بازم تـــــــــولــدت مبارک.
مرسی گلم خیــــــــــــــــــــلی دوستت دارم.
خواهش میکنم قابل نداشت.

یاسمن 1390,02,17 ساعت 03:39 http://yassaman.blogfa.com

من قرار شده واسش بدلیجات یا یه لیوان تزئینی بگیرم ... تو چی می گیری ؟؟؟

نمیدونم هنوز
دهنم سرویس شد چقد بلاگفا کرمیه...
نیم ساعت کد وارد کردم ثبت نمیشه.ببخشید تونستم میام پیشت.

سلاممممممممم........
خیلی باحالی ملیکاجون دوست منم میشیییییییی...؟؟؟؟
لینگت کردم دوست داشتی بهم یه سربزن ولینگم کن
مرسیی

سلام عزیزم مرسی چشمات باحال می بینه.
آره گلم دوس شیم چرا که نه؟باشه منم می لینکمت.
خواهش بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد