سلام.                     

این آخرین پسته توسال ۸۹... 

خیلی خوش حالم که تو آخرین ساعت های سال ۸۹ همه چیزو فهمیدم. 

حس میکنم خالی شدم.یعنی راحت شدم. 

بسه دیگه دوس ندارم یادم بیفته. 

امیدوارم سال خوبی داشته باشید.  

و امیدوارم به تمام آرزوهای قشنگتون برسید. 

*عید حقیقی را کسی درک  می کند که بایک چشم بر گذشته بگرید و با 

  چشم دیگر به آینده لبخند بزند*(اینم لبخند) 

***عید همگی مبارک***

نظرات 12 + ارسال نظر

تو فکر کنم بلاگ آفتاب پرست من هم اومده بودی

جالبه عزیز
ممنون که سر زدی الان که یکم سرم شلوغه اما حتما لینکت می کنمو بهت سر میزنم ممنون که موجب دلگرمیم شدی

نمیدونم کدوم بوده ولی تو میگی خوب حتما اومده بودم دیگه...
خوووووووووووووووووواهششششششش میکنم.

لینک شدی عزیز

باشه منم می لینکمت.
فقط با چه اسمی؟اومممممممم همین خوبه دیگه.(خودم میپرسم خودمم جواب میدم)

مونس 1389,12,29 ساعت 19:35 http://www.zahra75.blogfa.com

سلام عزیز ممنون از اینکه پیش ما اومدی و عید رو تبریک

گفتی گلم عید شماهم مبارک برایت بهترینهارا در سال جدید

آرزو میکنم

سلام خواهش میکنم عزیزم.
مرسی ایشششششششششششششالا.
سال خوبی داشته باشی گلم.

بنام خالق تحول و دگرگونی![گل]
سلام، سلامی به زیبایی بهار!
ما هم خوشحالیم که شما در آخرین لحظات همه چیزو فهمیدید![چشمک]
سال جدید بر شما و خانواده محترمتان مبارک باشه!! انشالله که ساله خوبیو شروع کنید!![گل]

در پناه حق یا علی مدد![گل]

به به نمردیم و دیدیم شما به نام خدای منتظرتون رو تغییر دادید.
علیک سلام.
منم از خوش حالی شما که از خوش حالی خودمه خوش حالم.(این چنتا خوش حال داره؟)
همچنین.عید شمام مبارک.
خدانگهدار.

تینا 1390,01,01 ساعت 01:38 http://darone-man.blogsky.com

اصن اس نداد چه برسه به اینکه بخواد خر کنه!
عیدت مبارک عزیزم.
آرزومندِ آرزوهاتم...

اشکال نداره خودتو ناراحت نکن.
مرسی گلم.
امیدوارم توام به همه ی آرزوهای قشنگت برسی.

BLACK MAN 1390,01,01 ساعت 02:59 http://7tanha2.blogfa.com

سلام
خوبی خوبم
عیدت مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
فعلا بای

سلام خوبم خوبی؟
همچنین عزیزم.
مواظب خودت باش(جوگیر)
بای بای.

علی 1390,01,01 ساعت 22:21 http://www.jamina.blogfa.com

chi shode khanume ke narahat shodi han?

حالا بهت میگم.

saeed 1390,01,01 ساعت 22:23 http://saeedloved.blogsky.com

سلام عید تو هم مبارک باشه امیدوارم سال خوبی داشته باشی
وبلاگ قشنگی داری هر وقت تونستی سری به وبلاگ منم بزن خوشحال میشم. saeedloved.blogsky.com

باشه گلم دیگه لازم نبود اینجام آدرس بدی.(تو نظر منظورمه)


آخــــــــ‌ـ ــــی...
سال نـــــــــــــــ‌ـ‌‌‌ ــــو مبارکـــــــــــــــــــ

ها؟آهان...
سال نو شما هم مبارک.

سلام عیدت مبارک باشه گلم همین دیگه چیزی ندارم بگم

سلام مرسی عزیزم عید شمام مبارک.

سینا 1390,01,03 ساعت 16:11 http://omide-ma.blogsky.com

بهارا زنده مانی زندگی بخش
به فروردین ما فرخندگی بخش
مگو کاین سرزمین شوره زار است
چو فردا در رسد رشگ بهار است
بهارا باش کاین خون گل آلود
برآرد سرخ گل چون آتش از دود
میان خون و آبش ره گشائیم
از این موج و از این توفان برآئیم
به نوروز دگر هنگام دیدار
به آئین دگر آیی پدیدار

نوروزتان پیروز

مرررررررررررررسسسسسسسسسسسیییییییییی!!!!!!!!

سلاااااااااااااااام منتظر اولین پست سال نودت هستم ها
راستی من به روزم

باشه آخه اصلا فازش نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد