گفت بنویس...

گفت بنویس  

 

گفتم با چه بنویسم قلم ندارم 

  

گفت با استخوانت بنویس 

 

گفتم مرکب ندارم  با چه بنویسم ؟ 

 

گفت با خونت بنویس  

 

گفتم ورق ندارم بر روی چه بنویسم ؟ 

 

گفت بر روی قلبت بنویس  

 

گفتم چه بنویسم؟ 

 

 گفت بنویس دوستت دارم

نظرات 10 + ارسال نظر

حیف که 99 ساله ای وگرنه می گفتم:
جوون به جوونی خودت رحم کن، هیچ وقت تنها نیستی، همراه اول
نه شوخی بود

اما واقعا هیچ وقت تنها نیستی، خدا همیشه هست.

نه بابا اونو که الکی زدم بخندیم.
آره هنوز جوونیم.
مرسی.

خب خیلی هم عالیه،
پس تا می تونی با احساس زندگی کن دوست من

باشه مرسی.

مسیح 1390,01,05 ساعت 13:49 http://eshghbazi2.blogsky.com

"دکتر علی شریعتی:انسان به اندازه ای که به مرحله انسان بودن نزدیک می شود ،احساس تنهایی بیشتری می کند" انسان عبارت است از یک تردید. یک نوسان دائمی. هر کسی یک سراسیمگی بلاتکلیف است. (دکتر شریعتی) سلام خوبی لینکت کردم مرسی سر زدی نازی وبلاگ من به نازی احساسات تو نمیرسه راستی چند سالته ؟

سلام مرسی.
چند بار میگی دکتر علی شریعتی؟

Farzad 1390,01,05 ساعت 13:54 http://nazsms.blogsky.com

چرا تنهایی؟
خوب یه کاری کن که تنها نباشی ؟
اصلا بیا با هم فوتبال بازی کنیم ؟
سر کوچه منتظرتم، توپ هم بیار

هه هه هه هندونه...
نمکدون باید بهت بخندم؟

تینا 1390,01,05 ساعت 20:22 http://darone-man.blogsky.com

چه متنِ قشنگی!

بآ اسمِ وبم خیلی زابیله! جذابیت نداره!

مرسی...
اووووووم منم فکرامو میکنم چیز خوب پیدا کردم بهت میگم گلم.

سلام .. سلام .. یه روز سر نمیزنیم تو هم نمیخوای سر بزنی .. :دی .. راستی بیا که اپ هستم .. البته دیشب اپ بودم ..

راستی متن قشنگی بود ... ولی این غمیگین نوشتن مواظب باش رو شخصیتت تاثیر نزاره

سلام عزیزم.
من مسافرت بودم به اینترنتم دسترسی نداشتم.الان میام پیشت.
مرسی حتما.

سلام دخمل تنها

چقدر رماتنتیک و احساسی بود ها !!!!
راستی سر نمیزنی به من آیا ؟ روی هردو وبم به روزم ها و منتظرت

سلام گلم.
آره.چرا عزیز حتما میام گفتم که من نبودم.

بنام خدای منتظر!
سلام!
سال خوبی رو براتون آرزومندم!
سال 90 سال سوتی دادنه!!
دوست داشتن عجب واژه قشنگیه ولی متاسفانه گاهی کسانی مورد خطاب این واژه قرار میگیرن که اصلا لایق نیستند!!
در پناه حق یا علی مدد!!

سلام.مرسی.هم چنین.
چرا؟چون شما خیلی سوتی میدین؟
آره بابا اصلا کی لایقشه؟هیچ کس.

بی تا(Bi - Ta) 1390,01,12 ساعت 13:40

راستی یه سر بما بزن و اولین پست سال 90 مزین کن!

چشم حتما خدمت میرسیم...

تینا 1390,01,13 ساعت 20:13 http://darone-man.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبه تو رفتی باز!
مگه توام مدرسه میری؟
چندمی؟

سلام تینا جون.
آره بابا.
اینجا نمی شه میام تو وبلاگ خودت بهت میگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد