تا به حال تنها شدی؟ 

  

تا حالا شده منتطر نگاهی باشی که می دونی 

  

هیچوقت سمت تو بر نمی گرده؟ 

  

ولی من تا به حال احساس کردم تنهام تنهای 

 

تنها... 

  

تنهایی یعنی اونی که میخوای, پیشت نباشه 

  

ولی 

 

کسایی که اصلا نه تو برای اونا مهمی نه اونا 

 

برای  تو,دورت رو بگیرن.فقط برای گذران وقت...

 

چقد سخته کسی رو دوس داشته باشی 

  

که  هیچ  حسی بهت نداره... 

  

همه ی آدما برای یه روز یا یه اتفاق یا یه آدم  

 

زندگی میکنن.شما چی؟

 

منم منتظر یه روزم یه روزی که با همه ی روزای 

 

عمرم فرق می کنه... 

  

نمی دونم چند سال یا چند روز یا حتی چند ماهه 

 

دیگه اون روز میاد ولی تا زنده ام و تا جایی که می 

 

تونم برای رسیدن اون روز تلاش می کنم.شما هم  

  

دعا کنید.

نظرات 11 + ارسال نظر

آخیی.....
عزیزم خیلی اتفاقی وبلاگتو دیدم..منم یه دخترم و کاملا احساساتو درک می کنم و از ته دلم دعا می کنم که بهم برسید...
اما یادت باشه هیچ وقت نباید عشق رو گدایی کرد

نه عزیزم اشتباه نکن من میخوام به یه روز برسم... اون روزم کسی رو نمی بینم!
البته عشق فقط این نیست که تو جنس مخالفت رو دوس داشته باشی راستش من تا حالا عاشق هیچ پسری نبودم.

خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است پیدا نکنم همدل دلها همه از سنگ است
گویا که در این واری از عشق نشانی نیست گر هست چنین نامه آلوده به صد رنگ است ولی زمان رسیدن آن لحظه آسمان بی مهر شود دریا طوفانی و ناآرام چشم ها فریاد شود
دل ها حسرت دوران لحظه هایی که ثانیه ها همه
برایش منتظر بودند...

ممنون قشنگ بود...

خیلی خیلی قشنگ نوشتی موفق باشی

بازم ممنونم.

مستر 1389,12,12 ساعت 22:32 http://mester99.blogsky.com

خیلی قشنگ بود.
منم برای رسیدن اون روز واسه شما دعا میکنم

ممنون
امیدوارم ...

من حس کردم
تموم زندکیم و با این حس سر کردم
و هنوزم تو همین حسم
قبلنا که دلبسته ی کسی نبودم مث تو منتظر بودم
اما وقتی اومد و من درست لحظه ای که فکر کردم تنهایی به بایان رسیده،،رفت
و من فقط یک سال تنها نبود
و هنوزم تنهام

وای خدای من
یکی مثل من هم پیدا شد
حالا شدیم دو نفر

رهگذر 1389,12,20 ساعت 18:14 http://www.tinyurl.ir/5126/

سلام
با این موافقم
البته عشق فقط این نیست که تو جنس مخالفت رو دوس داشته باشی

تقریبا کلا مطالب را که همه بی عنوان بودن را خوندم. خلاصه گفتم.

موفق باشی
خدافظ

میدونی عزیز من کلآ با عنوان مطلب موافق نیستم چون همشون دلنوشته هستن ممنون...

سوزان 1389,12,22 ساعت 16:42 http://baaroon.blogsky.com

خیلی ناااازی
بوووس

ها؟آها...مرسی گلم.

[ بدون نام ] 1389,12,25 ساعت 20:12

همیشه فکر میکردم اونی که دوست داری منمولی حالا میفهمم اشتباه کردم...چون من همیشه از ته دل دوست داشتم و این چیزایی که گفتی با شرایط الانمون وفق نمیکنه...به هر حال هرکی هست امیدوارم بش برسی.میتونی روکمکم حساب کنی

ببخشید شما؟شوخی کردم پس چرا اسم نداری؟ولی اگه اونی هستی که من دوسش دارم, تا حالا دیده بودی کسی بخواد یکی رو به خودش برسونه؟


اونی که باید دوست داشته باشه داره پس مابقیو بسپار به همون!!

آره داره..نه مثل اینکه شما نفهمیدی چی شد...مگه قراره کسی داشته باشه؟
ممنون.

بنام خدای منتظر!
چرا فهمیدم منظورم همون خدا بود نه کسه دیگه ای !!
کمی دقت کن!!
من اصلا موافق این عشقای کوچه بازاری نیستم چون............
بی خیال!!

اوی اوی مواظب باش چی داری میگی...
اینجا کسی عشق کوچه بازاری نداره.
من در آخرین ساعات سال ۸۹ فهمیدم عشق کشکه(البته جز به خدا)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد