امروز خیلی دلم گرفته بود. 

 

نمیدونم چرا ولی فقط دنبال یه فرصت بودم تا گریه کنم و کردم... 

  

ای خدا نمیدونم چمه ولی از همه دلم گرفته.از دنیا از ادما از زندگی. 

 

امروز داشت بارون میومد انگار آسمونم به حال من داشت گریه می  

 

کرد.تنها هم زبوم آسمون بود. هیچ کس منو نمی فهمه هیچ کس! 

 

ثانیه ها برام خیلی سخت می گذره. 

  

خدایا تو دیگه تنهام نذار...

نظرات 5 + ارسال نظر
کیمیا 1389,12,23 ساعت 00:00

عزیز جان خیلیا دورو برت هستن که تورو درک میکنن،تو هر شرایطی که باشی،حتی اگه . . . اما تو هیچوقت اونارو ندیدی

نه کیمیا درک نمی کنن...
البته جز تو...اون روز توام بودی یادته؟
چرا دیدمشون همیشه ام دیدم ولی چه فایده؟
مرسی گلم که سر زدی.

رویا 1389,12,25 ساعت 19:51

ملی جان من همیشه درکت کردم ولی تو هیچ وقت نخواستی با من راحت باشیتو هم میتونستی مثل کیمیا و فاطمه با من باشی ولی قبول کن خودت نخواستی

مطمئنی من نخواستم.
یه ذره گذشته رو مرور کن ببین کی به کیه...

Dr 1389,12,25 ساعت 20:20 http://raad.blogsky.com

به راستی که هیچ کس هرگز نمیتونه انسان را درک کنه به قول الکسی کارل انسان موجود ناشناخته..

رویا 1389,12,26 ساعت 12:34

رو داری در حد المپیک

واقعا مرسی...

بنام خدای منتظر!
سلام!
پست جالبی بود بخصوص این قسمتش:خدایا تو دیگه تنهام نذار...
چون هیچ وقت این اتفاق نم‎افته!! اونی که همیشه دوستمون داره و منتظر که ما برگردیم خداست یار همیشگی اونه!!

مرسی...واسه همینه شما همش میگی خدای منتظر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد