عشق یعنی....  

عشق یعنی... همه نامه های قدیمی شو نگه داری. 

عشق یعنی... امیدوار باشی دیوونه بازی جدیدش زیاد طول نکشه.

عشق یعنی... از برج عاجت بیای پایین. 

عشق یعنی... اگه ماشین کروکی ش موهاتو به هم ریخت ناراحت نشی.

عشق یعنی... بذاری از خودش تعریف کنه. 

عشق یعنی... با گیم جدیدش بازی کنی. 

عشق یعنی...خطر البته بعضی وقتا. 

عشق یعنی... بذاری کت کهنه شو که دوست داره بپوشه. 

عشق یعنی... به خاطر اون بعضی وقت ها دندون سر جیگر بذاری. 

عشق یعنی... اگه برنامه مورد علاقه تو را درست ضبط نکرده عصبانی نشی. 

عشق یعنی... وقتی داره همه مشکلاتتو حل می کنه به حرفاش گوش بدی. 

عشق یعنی... با مادر زن و پدر زنت رابطه خوبی داشته باشی. 

عشق یعنی... وقتی تو مریضی اونه که برای تو بهترین دواس. 

عشق یعنی... وقتی شبا اضافه کاری می کنه نخوابی و منتظرش بمونی. 

عشق یعنی... با بیگودی و ماسک صورت توی رختخواب نری. 

عشق یعنی... دوست داشته باشی بدونی توی فالش چی نوشته. 

عشق یعنی...چیزی که ناگهان تو را تکان می دهد. 

عشق یعنی...سعی در آراستگی. 

عشق یعنی...من و تو برای همیشه.

نظرات 8 + ارسال نظر
مرتضی 1389,12,12 ساعت 16:28 http://hoqooqi.blogsky.com

روزگاری فکر میکردم !! عشق علاج همه درداست !!
اون رو فریاد می زدم که آبیه به رنگ دریاست !!

حالا عمریه دل من عشق رو باور نداره !‌
تن من می لرزه وقتی اون روزا رو یاد میاره

........................................................

اما واقعا عشق چیه ؟

عشق یعنی فقط به امید اون زنده باشی فقط........
ممنون شعر قشنگی بود!

تینا 1389,12,12 ساعت 16:33 http://darone-man.blogsky.com

عشق ینی کشک
مورد آخر قشنگ بود...

چرا اینجوری فکر می کنی؟
خب شاید تا به حال عاشق نشدی ولی من به نظرت احترام میذارم عزیزم.

عشق یعنی هیچ وقت نگویی پشیمانم....!

رویا 1389,12,25 ساعت 20:17

عشق یعنی اینکه جلوش نگی دلم واسه زینب تنگ شده(اینو فقط خودت میفهمی)میدوارم روزی نیاد که از کارت پشیمون بشی

از چه کاری؟
من که یادم نمیاد تا حالا تو عمرم گفته باشم دلم واسش تنگ شده ولی دلم واست تنگ شده(پارازیت)
نمیدونم چرا ولی از چشم افتاده.
خوبه آدم بعضی وقتا یادش نره کی اونی رو که ازش بدش میومد تبدیل به عشقش کرد.(منظورم .پ. بودا)
جمله ی بالا هم پارازیت بود ولی دلم میخواست یه روز اینو بت بگم.

عشق زیباترین مخلوق خدا!!

امیدوارم همیشه زیبا بنویسی و برای او بنویسی که هر چه اریم از او داریم!! و بدون که هیچ وقت تنها نیستی!!
سال خوبیو براتون آرزو مندم!
در پناه حق یا علی مدد!

مرسی عزیز...الان دیگه تنها نیستم.(سوتی های شما همیشه باماست)ببخشید هر چه اریم از کیه؟
راستی از شوخی هایی که باهاتون میکنم ناراحت نشید...گفتم یه ذره بخندیم.
سال خوبی داشته باشید.

بنام خدای منتظر!
اگه واقعا سوتی های ما شما رو شاد میکنه و از تنهایی در میاره ما حاضریم از سوتی دادن در بیائیم و بشیم خود سوت که یسره بسوتیم براتون....!
نه اختیار دارید ناراحتی چیه؟؟!!

(دخطر طنحا بضرگطرین صوطیه صال)
در پناه حق یا علی مدد!

نمیخواد سوت بشید چون کلا سوتی هستید(شوخی کردم).

========================================
=============###======##=======###======
=======#======##======##======###=======
======###=====#############==###========
========##=####===========#####====###==
========###===================######====
==###==##=======================###=====
===####===========================##=##=
====##====================###======###==
====#===================#######=====#===
===##===================########====##==
===#=====####===========#######======#==
===#======###==============##========#==
===##===========================#===##==
===##==========================#====##==
====##=======================##====##===
=====##==####============####=====##====
======##====##############=======##=====
=======###=====================###======
==========###===============###=========
============#################===========
===================###==================
===================###==================
===================###==================
وبلاگ قشنگی داری

مرسی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد