همه چی قاطی!!!!

+حوصلم خیلی سر رفته... 

 

فیلم میلمم هیچی نداره!!!!چیکار کنم دارم می میرم؟؟ 

 

امروز تولد پگاهه.من تولد اونو یادم بود اما تولد بابام نه. 

 

بچم خیلی مظلومه اصلا نگفت تولدشه از دهن ننم شنیدم 

 

البته فرقیم که نمی کرد...چون من واسش کادو مادو نمی خریدم

  

+انقد بدم میاد میرم سر گوشیم می بینم هیچ کس اس نداده.

 

+در گیر ۱سوالم خیلی وقته:

 

اگه ۱ روز از خواب پاشی ببینی تمام زندگیت فیلم بوده 

 

اسم فیلم رو چی میذاری؟ 

 

به جواب نرسیدم تازه از مامانمم پرسیدم  

 

گفت میذارم کابوس!!اینم شد اسم؟ 

 

سیماش قاطی شده بود ۱چیزی گفت بچم!! 

 

+ایام فاطمیه است من دارم آهنگ گوش میدم...(شفای عاجل...) 

  

+از همه چی خسته شدم الان فقط دلم ۲تا چیز میخواد: 

 

۱:یه گریه ی درست حسابی 

 

۲:یه آرامش واقعی 

  

واسه اولیش میشه سوژه گیر آورد 

 

آخه دوستام همه دارن 1شنبه میرن همدان. 

 

هم تنها میشم هم از حسودی می میرم.

 

آرامشم فقط تو خلاصی از درسا بهم دست میده 

  

که فک کنم اینجوری هیچ وقت به آرامش نمی رسم... 

 

پس دور دومی رو خط میکشم.خ 

 

+موندم واسه تولد کیمیا چی بخرم بدبختی همه جا بستست... 

 

۲شنبه که میره همدان میخوام فردا بهش اما اگه گیر بیارم!!! 

 

"حالا خدا بزرگه ببینیم چی میشه..."

نظرات 9 + ارسال نظر

با حال بود.........

مرسی.

سلام
اگر دانش آموز یا دانشجوی حسابداری هستید به اینجا بیایید.
دانلود مقالات و نرم افزار ها و پایان نامه ها و پروژه های حسابداری بطور کاملا رایگان.
در همه سطوح : هنرستان , کاردانی,کارشناسی , دکترا
فرصت را از دست ندهید
http://accountants.loxblog.com

سلام نه نداریم.
۱ بار که آدرسو گذاشتی کافی بودا...

یاسمن 1390,02,17 ساعت 16:06 http://yassaman.blogfa.com

ا خب امروز همه جا تعطیل بوده دیگه :دی ...
من قرار شد یا یه لیوان تزئینی بگیرم با یه دستبند ...
آره خوبه عروسک بگیر ...

آخه از کجا بگیرم میخوام فردا بهش بدم؟

هه چه باحال
همه تولداشون پشتِ همه
بیچاره تو

بدبختیه ماست دیگه...
چیکار میشه کرد؟

جوابتونم با حال....نه نه نه ....جالب بود.....شاد باشین

مرســـــــــــــــی هم چنین.

تینا 1390,02,17 ساعت 20:35 http://darone-man.blogsky.com

چقد امروز کلافه ای عزیزم
منم مثه توام همیشه
یا درس
یا غرغر ننم
یا بی حوصلگی . . .
کادو خریدن خعلی سخته
واقعا درکت میکنم
واسه اردو هم نالاحت نباش
مثلا مارو بردن چه تاجی به سرمون زدن !

آره بات موافقم شدیـــــــــــــــــد.
نمیدونم ولی دلم خواست!!!!

تینا 1390,02,18 ساعت 20:33 http://darone-man.blogsky.com

غلط کرده بیاد یقتو بگیره
اینجا فقط یه ملیکا هس اونم تویی

جیــــــــــــــگرتو...

سلام خوبی؟ چرا به ما سر نمیزنی؟؟ شوخی کردم .. ولی خب سر نمیزنی دیگه ... :دی .. راستش من نوشته های وبلاگت رو نمیتونم بخونم فونتش رو ندارم باز نمیشه ... باور نمیکنی عکس بندازم ببین :دی .. ولی خب .. هیچی .. یه سرم به ما بزن .. بای

گلم میام پیشت اما منم از حرفات هیچی نفهمیدم ببخشید.

اسم فیلمو میذاشتم شانس....اخه میشد باز جبران کرد.....

ها؟چی شد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد