گفت بنویس...

گفت بنویس  

 

گفتم با چه بنویسم قلم ندارم 

  

گفت با استخوانت بنویس 

 

گفتم مرکب ندارم  با چه بنویسم ؟ 

 

گفت با خونت بنویس  

 

گفتم ورق ندارم بر روی چه بنویسم ؟ 

 

گفت بر روی قلبت بنویس  

 

گفتم چه بنویسم؟ 

 

 گفت بنویس دوستت دارم

نظر دبیران در مورد عشق.

نظر دبیران در مورد عشق: 

 

 دبیر دینی:عشق یک موهبت الهی است. 

 

 دبیر ورزش:عشق تنها توپی است که اوت نمی شود. 

 

 دبیر شیمی:عشق تنها اسیدی است که به قلب صدمه نمی زند. 

 

 دبیر اقتصاد:عشق تنها کالایی است که از خارج وارد نمی شود. 

 

 دبیر ادبیات:عشق باید مانند عشق لیلی ومجنون محور نظامی داشته باشد. 

 

 دبیر جغرافی:عشق از فراز کوه های آسیا تیری است که بر قلب می نشیند.  

 

دبیر زیست:عشق یک نوع بیماری است که میکروب آن از چشم وارد میشود. 

گل گلدون من

این شعر رو همیشه ۲تا از بهترین دوستام میخوندن. 

 

من با این شعر خیلی گریه کردم.دوسش دارم. 

 

میدونم شنیدیدش. راستی اگه کسی ادامشو بلده بگه! 

 

گل گلدون من شکسته در باد 

 

                          تو بیا تا دلم نکرده فریاد 

  

گل شب بو دیگه شب بو نمی ده 

 

                          کی گل شب بو رو از شاخه چیده  

 

گوشه ی آسمون...پر رنگین کمون 

 

                          من مثه تاریکی تو مثل مهتاب 

 

اگه باد از سرزلف تو نگذره 

   

                           من میرم گم میشم تو جنگل خواب 

سخن عشق!!!!!!!!

سخن عشق

 

۱عشق نبود,اگرافراد ناشایست,فرومایه و گم گشته را متبرک  

 

نمی گرداند. 

 

آن کس که در خور عشق به نظر نمی آید,کسی ست که بیش 

 

 از همه نیازمند عشق است.  

 

2 عشق و عیب جویی در کنار هم میسر نیستند.  

 

هر چه عشق بورزید,کمتر قضاوت می کنید. 

 

3 عشق مشروط می گوید: 

 

به تو عشق می ورزم,چون به تو نیاز دارم. 

 

عشق بی قید و شرط می گوید:  

 

به تو نیازمندم,چون به تو عشق می ورزم. 

 

4 همه دوست دارند,عشق را دریافت کنند, 

 

اما فقط شمار اندکی هستند که تبرک یافته اند تا عشق را منتشر کنند. 

 

5 پاسخ همه مشکلات زندگی در عشق نهفته است.  

 

عشق,والاترین قانون و حکمران هستی ست.