سخن عشق!!!!!!!!

سخن عشق

 

۱عشق نبود,اگرافراد ناشایست,فرومایه و گم گشته را متبرک  

 

نمی گرداند. 

 

آن کس که در خور عشق به نظر نمی آید,کسی ست که بیش 

 

 از همه نیازمند عشق است.  

 

2 عشق و عیب جویی در کنار هم میسر نیستند.  

 

هر چه عشق بورزید,کمتر قضاوت می کنید. 

 

3 عشق مشروط می گوید: 

 

به تو عشق می ورزم,چون به تو نیاز دارم. 

 

عشق بی قید و شرط می گوید:  

 

به تو نیازمندم,چون به تو عشق می ورزم. 

 

4 همه دوست دارند,عشق را دریافت کنند, 

 

اما فقط شمار اندکی هستند که تبرک یافته اند تا عشق را منتشر کنند. 

 

5 پاسخ همه مشکلات زندگی در عشق نهفته است.  

 

عشق,والاترین قانون و حکمران هستی ست. 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی 1390,01,04 ساعت 14:35

سلام
سال نو مبارک[گل]

سلام مرسی عید توام مبارک.

112345678911110245210221سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

مرسی این عددهای بالا چیه؟

مهدی 1390,01,04 ساعت 14:48 http://www.d1p.blogsky.com

سلام
عیدت مبارک
در مورد مطلبی که در مورد عشق نوشتی تامل میکنم

سلام عزیزم عید شمام مبارک.
تامل کن کار خیلی خوبیه!!!

تینا 1390,01,04 ساعت 15:55 http://darone-man.blogsky.com

وای با سبز ننویس چشو چالمون درومد
ممد هنوز نه به باره نه به داره! شاید پیچوندمش!
راستی من هنوز اسمتو نمیدونما

باشه بابا با سبز نمی نویسم(فقط بخاطر تو)
اسمم ملیکاست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد