من و گوشیم....!!!!!!!!

+گوشیمو سه ساعته زدم به شارژ حالا که از شارژ کشیدمش  

 

می بینم هیچی شارژ نشده... 

  

+اس اومده عین خر ذوق کردم رفتم بازش کردم دیدم  

 

زهرا اس داده.(اییییی)حالا شخص شخیصش به کنار بگو چی زده؟ 

 

موهامو کوتا کردم.آخه به من چه الاغ تو موهاتو کوتا کردی. 

 

خوب حالا که چی؟ 

 

+رفتم تو صندوق دریافت اس هامو بخونم دستم خورد  

 

کلش پاک شد... 

  

+دیشب تصویر زمینم آوریل بود صبح شد جاستین 

 

(دراین جا دو حالت بیشتر وجود نداره یا گوشیم  

 

جن زده شده یا بچم دلش گرفته با جاستین بیشتر 

 

 حال میکرده.مگه گوشیا دل ندارن؟؟؟؟) 

 

+من همیشه شبا قبل از خواب هندزفری میذارم  

 

تو گوشم آهنگ گوش میدم تا خوابم ببره. 

 

دیگه برام شده مثه لالایی.گوش ندم خوابم نمیبره... 

 

صبح پاشدم دیدم هنوز داره میخونه. 

 

ساعت زده بود ۱۱ساعت و۲۳ دیقه عین گاو خونده. 

 

(تو داهاته ما گاوا آهنگ میخونن

 

+قلم گوشیمو گم کردم همه چی قاطی پاتی شده. 

 

اس نصفه نوشته بودم اومدم علامت سوال بذارم  

 

به دلیل بزرگی انگشتان دستم خورد ارسال شد. 

  

+امروز تو یکی از پوشه هاش یه چیزایی کشف کردم که نگو. 

 

به درد کوچولوها نمیخوره...تو مطلب بعدی میزنم رمزدار میکنم  

 

هر کی خواست بگه رمز بدم(دیگه چرا رمزدار میکنی؟) 

  

+و در اینجا میرسیم به یک مطلب کلیدی و مهم که به  

 

گوشی و موشی و اینا ربطی نداره. 

 

چندیست که من با کمبود فحش مواجه شدم. 

 

4تا فحش بدید حال کنیم. 

  

بالا 18 سالم بود مهم نی ما همه جوره قبولت داریم دآآش.

نظرات 2 + ارسال نظر

نثر روان وزیبایی دارید خانم موفق باشید

مرسی آقا

سلام عزیزم................
مثل بقیه عالی بود.........عاشق نوشته هاتم
مرسییییییییییی....

سلام گلم.مرسی عزیییییییزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد