نوک قله را می خواهم 

  

برای فریاد زدن 

 

جایی که انعکاس باشد 

 

وقتی می گویم  

 

دوستت دارم 

 

دوستت دارم...

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام .. به پای دست نوشت های شما که نمیرسه .. ممنون که سر زدین .. لینکتون کردم تا گمتون نکنم ... موفق باشید

محمد 1389,12,13 ساعت 00:09 http://cloob.youneed.us

سلام وبلاگ قشنگی داری اماده تبادل لینک با وبلاگ شما هستم ایا می خواهی رایگان در سایتی مدیر باشی؟ رایگان در مجمع عمومی مطلب قرار بدی و مطالبت رو همه بخونن و برای همیشه در اینترنت ثبت بشه؟ سایت ما پشتیبان همه وبلاگ نویسان
موفق پیروز باشید

ممنون من تو سایت شما ثبت نام کردم و عضو شدم.

BLACK MAN 1389,12,13 ساعت 01:29 http://7tanha2.blogfa.com

سلام ملیکا جان
خوبی عزیزم
مرسی که بهم سرزدی
اول اینگه چشمات قشنگ میبینه وگرنه وب من چیزی نداره که قشنگ باشه بعد اینکه یه سوال
گفتی آهنگ وبم قشنگه ولی آهنگ وبم یه آهنگ ردونه هست یعنی درمورد شما دختر هاست که بیمعرفتین البته همتون اینجور نیستین چطور از آهنگ وبم خوشت اومده در صورتی که ضد شما دختراست
بعد اینکه من عاشق یگانه هستم آهنگ هاشو خیلی دوست دارم ولی این آلبوم رگ خوابش بعضی آهنگ هاش قشنگ نیست از یگانه انتظار نداشتم که بعضی از این آهنگ های به درد نخور رو بخونه
ولی از این آهنگش که الان توی بوم هست خیلی خوشم میاد
بازم بهم سربزن خوشحال میشم
راستی این پستت(تا به حال تنها شدی؟ )خیلی خیلی خیلی قشنگه جدی میگن نوشت هایی هست که یه حقیقت محض هست
فعلا بای دوست عزیزم

سلام مرسی,نه کلا آهنگ قشنگی بود.رگ خواب همه ی آهنگ هاش خوشگله!ممنون.

hiss 1389,12,13 ساعت 15:49 http://hissaket.blogfa.com

انعکاس دوستت دارم هایت!
کاش یکی زین صدا ها صدای تو بود!

ای کاش دوستت دارم ها انعکاس احساس بودن نه صدا.
ممنون.

ممنون که بهم سر زدی
منم این و میخوام

سلام خوبی .. چه خبر ..
بدو بیا که اپم ..
موفق باشی

سوریا 1389,12,22 ساعت 23:11 http://soorya.blogfa.com

این شعر خیلی زیبا بود
لذت بردم
سپاس از حضورت
کوک باشی

مرسی عزیزم.چشمای شما زیبا می بینه.

رویا 1389,12,25 ساعت 20:06

با اینکه قبلا بهم داده بودیش ولی وقتی خوندم خیلی جوگیر شدم

گفتن کلمه دوستت دارم زیباست ولی به چند شرط:
1- اینکه این کلمه از روی عشق و احساس واقعی باشه نه دروغین
2- این کلمه جمله برای کسی بکار بره که واقعا لایق این جمله باشه نه هر بی سرو پایی
3- جا و مکان گفتن این جمله توسط خداوند مشخص شده پس اگر بجا و موقع بکار بره بدون ردخور موثر واقع میشه!

آهان نمیدونستم خدا گفته نوک قله به هم نگید دوست دارم...
واسه دل خوشی که خوبه!!!!!!!!
ممنون.

بنام خدای منتظر!
سلام بر دختر تنها!
ممنون از پاسخ کامنتا!!
منظورم از اینکه گفتم جا و مکان گفتن این جمله توسط خدا مشخص شده این نبود که توک قله و یا .....نباشه بلکه منظور این بود که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد!!
بازم ممنون!!!

منظورتون افتاد مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد