با خط زرین روی دریچه ی قلبم نوشتم: 

                * ورود  ممنوع * 

           عشق خنده کنان آمد . گفت: 

                من بی سوادم!!!

نظرات 9 + ارسال نظر

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
یادگاری که در این گنبد دوار بماند...

ایــــــــــــــــــــــول نصفه نیمه بلدش بودما....
مرسیـــــــــــــــــــــــ....

تینا 1390,02,09 ساعت 13:12

خعلی قشنگ بود !
هرچی میکشیم از این دلِ لامصبه !
دیه خدارو دوس ندارم !
راسی من اددت کردم دیشب
گفتم که فقط شبا میتونم بیام
روزا ننم گیر میده

آره دیدم واست آف گذاشتم باشه پس شب منتظرتم...

تینا 1390,02,10 ساعت 23:11 http://darone-man.blogsky.com

حرفِ من از 2تا بودن گذشته
روزی 10 بار عوض میکنم حرفمو
راسی تو نمیخوای مارو لینک کنی بی مَرفت ؟
من لینکوندمت

چرا عزیزم تو لینکامی اما نمی دونم چرا نیستی تو وبلاگ...
درســـــــــتش میکنم.!!!!

تینا 1390,02,11 ساعت 21:42

نوشتم الان خاطره ی امروزو جیگر
منم خعلی دوستت دارم
عقش ِ خودمی

آره عزیزم خوندمش...
مرســـــــــــی عزیزم.ما بیشتـــــــــــــر!!!!

تینا 1390,02,13 ساعت 20:20

دیشب حسش نبود بنویسم !
اما الان نوشتم !
البته نخونی بهتره !
چیزی جز نا امیدی نیس !

خوندمش.خیلیم خوب بود.

سلام خوبی؟ دیگه سر نمیزنیا مطلبت قشنگ بود بای

سلام مرسی.
چرا میام...(حتما دوباره خدمت میرسیم.)
مرسی.

تینا 1390,02,14 ساعت 19:03

وای عزیزم دیگه نمیخوای بیای ؟
خعلی دلم برات تنگ میشه
توام مواظب خودت باش
زود به زود بیایا

چرا واسه تولد توام که شده میام.
منم همینطور...
باشه حتما.

تینا 1390,02,15 ساعت 19:49 http://fucktiny.blogfa.com/

سلام مرسی تو خوبی؟!

ممنونم گلم!

آره بضیا خیلی گیر میدن! نوشتم که اگه کسی خواست گیر بده بدونه اینجا جاش نی...

آره مرسی...
نه بآآ مردم واسه خودشون میزرن...تو گوش نده!!

m.ali 1390,02,16 ساعت 13:20 http://bia2me.blogsky.com

baba bi khial . .. yani mishe ?...commOn . . lets Go

آره معلومه که میشه
باشه بزن بریم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد